piątek, 27 grudnia 2013

Te myśli..

Hej!

Wiem że od dawna nie pisalam postów ale depresja, brak weny i te sprawy..
Zato dzisiaj w końcu mam wieeeelką 'wenę' :) Z tego wszystkiego już się pogubiłam, o czym napisać, ale i tak się cieszę.

Więc może zaczne od tego że dowiedziałam sie że jade do polski pod koniec maja na wesele mojego wujka, i może na miesiąc na wakacjach!!! To jest dla mnie świetna wieść bo mieszkam w Angli już od ponad roku i strasznie mi się teskni do mojej najlepszej przyjaciółki i reszty rodziny, a moja przyjaciółka to moja nie biologiczna Siostra! ;3 <3 Następną dobrą wieścią jest to że ćwiczę z Panią Ewą Chodakowską i będę miała na wakacje piękny brzuszek i nóżki! <3 A pozatym mam nowe buty, shorty, dresy, bluze i kurtkę a to wszystko z Boxing Day który był 26 grudnia :) Do tego będę miała Air Maxy, kochamm takie buciki!!
Święta nie przyniosły prezentów ani nic w tym stylu bo ich nie obchodze i mnie to w cale nie boli.Niedługo Nowy rok!!Aby tylko był lepszy niż ten 2013... 
                                                  

                                                Do tego mam dla was jakieś fociaki! ;3






2 komentarze:

  1. Fajne fotki siostro! ja też nie mogę się doczekać aż cię zobaczę!!! <33333

    gifza-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No trochę się stesknilam...nawet bardzo <3

    OdpowiedzUsuń